8°

«Пульс» для бізнесу: як нова платформа дозволить підприємцям оцінювати державні послуги

На Рівненщині відбулася розширена онлайн-зустріч у межах роботи національної платформи «Діалог влади та бізнесу». Участь у ній взяли начальник Рівненської ОВА Олександр Коваль, голова облради Андрій Карауш, представники місцевого бізнесу та посадовці. Головною темою зустрічі стала презентація нової цифрової платформи «Пульс» – інструменту, який дозволить підприємцям оцінювати державні послуги, повідомляти про проблеми та пропонувати ідеї для вдосконалення бізнес-середовища.

За словами заступника керівника Офісу Президента України Віктора Микити, держава продовжує розвивати механізми підтримки бізнесу, який навіть в умовах війни залишається основою економіки країни. Він наголосив, що «Пульс» є частиною державної політики «Зроблено в Україні», ініційованої Президентом Володимиром Зеленським. Тепер кожен підприємець може оцінити якість наданих державою послуг і таким чином впливати на зміни.

На основі отриманих відгуків буде сформовано Індекс задоволеності підприємців (Entrepreneur Satisfaction Score). Наразі на платформі доступна оцінка роботи 22 державних органів, і цей список постійно розширюватиметься.

Заступник голови Клубу рівненського агробізнесу Володимир Зеленчук зазначив, що «Пульс» – це унікальний шанс для підприємців оперативно піднімати актуальні питання та впливати на ухвалення рішень. Оскільки бізнес-середовище постійно змінюється, необхідні швидкі та ефективні механізми комунікації з владою.

Начальник ОВА Олександр Коваль нагадав, що запровадження «Пульсу» є продовженням ініціативи «Діалог влади та бізнесу», яка вже дала позитивні результати. Торік у Рівненській області відбулося 26 зустрічей у межах цього проєкту, що дозволило вирішити чимало проблем підприємців.

На платформі «Пульс» кожен підприємець може:

  • залишити відгук про державні послуги та отримати відповідь;
  • проголосувати за найбільш актуальні проблеми бізнесу;
  • переглянути аналітику звернень та їх статус;
  • слідкувати за розглядом власної заявки.

Система включає чотири ключові елементи: форму для звернень, дашборд, механізм голосування за найбільші проблеми бізнесу та особистий кабінет підприємця. Усі заявки направляються до Урядового контактного центру або до Ради бізнес-омбудсмена.

Термін обробки звернення становить до 30 днів, після чого підприємець отримає відповідь на електронну пошту.


Хочете отримувати головні новини в месенджер? Підписуйтесь на наш Telegram та Whatsapp