11°

“Рівнетеплоенерго” оновило особистий кабінет для споживачів

ТОВ “Рівнетеплоенерго” постійно працює над покращенням сервісу для своїх клієнтів. Саме тому компанія розробила новий особистий кабінет, в якому враховані всі побажання та зауваження споживачів.

Відтепер користувачі зможуть ще швидше та зручніше вирішувати різноманітні питання, пов’язані з електропостачанням. Через оновлений кабінет можна:

  • Передавати фото лічильників
  • Завантажувати акти
  • Повідомляти про зміну опалювальної площі або складу сім’ї

Таким чином, жителі Рівненщини зможуть заощадити свій час та уникнути необхідності відвідувати офіси компанії.

Для того, щоб скористатися новими можливостями особистого кабінету, необхідно пройти реєстрацію. Зробити це можна за посиланням.


Хочете отримувати головні новини в месенджер? Підписуйтесь на наш Telegram та Whatsapp