-1°

У 2017 році на «гарячу лінію» Контактного центру Рівненської ОДА надійшло понад 16 400 звернень

Нагадаємо, на «гарячу лінію» – 0 800 500 078 – може зателефонувати кожен і отримати фахову консультацію.

«В порівнянні з 2016 роком загальна кількість звернень зменшилась на  8%. В цілому зменшення числа звернень громадян на «гарячу лінію» підтверджує налагодження ефективної роботи телефонних «гарячих ліній» та чіткого реагування місцевих органів виконавчої влади на запити суспільства», – розповів директор Контактного центру Василь Курилас.

Більше 10  тисяч мешканців області зверталися безпосередньо до Контактного центру, а понад 6 тисяч – через урядову «гарячу лінію».

Найчастіше, а саме 3051 звернення, стосувалося надання довідкової інформації. Окрім того, жителі Рівненщини телефонували, аби їм посприяли у вирішенні соціальних (зокрема, субсидій), житлових, комунальних та транспортних питань.

Нагадаємо, окрім дзвінків на безкоштовний телефонний номер «гарячої лінії», можна також надсилати звернення на електронну пошту [email protected].

З понеділка по четвер Контактний центр працює з 9.00 до 18.00, а у п’ятницю – до 17.00.

До Центру може зателефонувати кожен і отримати консультацію, роз’яснення чи необхідні контакти. Фахівці центру не лише фіксують звернення, а й визначають виконавця з подальшим контролем, здійснюють зворотній зв’язок із заявниками та надають необхідну допомогу.

 


Хочете отримувати головні новини в месенджер? Підписуйтесь на наш Telegram та Whatsapp