8°

У Рівному чоловік через Держпродспоживслужбу повернув гроші за невдалу покупку штанів

Житель Рівненщини, який придбав чоловічі штани через інтернет-магазин за 790 гривень, зіткнувся з відмовою продавця повернути кошти після виявлення невідповідного розміру товару. Отримавши посилку через поштового оператора, покупець зрозумів, що розмір штанів не відповідає замовленому, тож звернувся до продавця з проханням оформити повернення. Проте отримав категоричну відмову.

Не змирившись із порушенням своїх прав, чоловік звернувся з електронним зверненням до Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області. Завдяки втручанню спеціалістів управління ситуація набула законного розвитку — продавець повернув покупцеві повну вартість товару.

Цей випадок ще раз підтверджує: права споживача захищені законом. Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовільняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Зробити це можна протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки.

Якщо ж продавець відмовляється виконати справедливі вимоги покупця, варто звернутися до відповідних органів. Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами в Рівненській області працює за адресою: м. Рівне, вул. Поповича, 65А. Телефони для звернення: (0362) 63-15-55, 62-85-72.

Захищайте свої права!


Хочете отримувати головні новини в месенджер? Підписуйтесь на наш Telegram та Whatsapp