8°

Укрзалізниця відновила продаж квитків онлайн після масштабної кібератаки

Після масштабної кібератаки Укрзалізниця відновила онлайн-продаж квитків у резервному режимі. Сайт і мобільний застосунок повернулися до роботи після 89 годин безперервного усунення наслідків атаки, повідомили в компанії.

Наразі доступні лише базові функції — придбання та повернення квитків на всі напрямки на найближчі 20 діб. Інші сервіси продовжують відновлювати. Тим часом вокзали та каси працюють у посиленому режимі, щоб підстрахувати систему, а поїзди курсують за розкладом.

Архів раніше придбаних квитків у застосунку наразі недоступний. Однак квитки залишаються дійсними — знайти їх можна у вигляді PDF-документів на електронній пошті, вказаній під час реєстрації. Також для посадки в поїзд можна скористатися скріншотами квитків або показати квитанцію про оплату з банківського застосунку.

В Укрзалізниці наголошують, що під час хакерської атаки витоку персональних чи банківських даних пасажирів не сталося. Компанія продовжує працювати над повноцінним відновленням клієнтських сервісів. Однак через підвищене навантаження можливі тимчасові технічні збої.


Хочете отримувати головні новини в месенджер? Підписуйтесь на наш Telegram та Whatsapp